RSS

Lalele

10 Feb

Ma alinta.

Nu, nu vreau sa ma trezesc.

Insista sa deschid ochii si asta ma enerveaza.

5. O nomenclatura de galben si rosu.

– Stii ce zi e azi?

– Oh, FUCK, e deja 14 februarie?!?

Zambeste cald.

– Nu. E 6….

Sufletul meu a devenit usor romantic. Asta imi insenineaza gandurile si imi proiecteaza drumuri noi. A facut-o exact cand a trebuit. Cum si unde a trebuit.

Ce ma sperie este ca dupa, aproape, 4 zile m-am oprit sa vorbesc cu ele, sa le observ si sa le asimilez.

Ma simt impovarata de munca/salarii fictive/plati iminente/traduceri gratuite/licente amanate. E ok sa fie asta pretul, fiindca acum, asa sunt fericita.

Am obosit putin, probabil. Sau m-am facut mare:) dar asta nu sunt eu.

Unde sa ma caut?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 10, 2012 în Etape, my M&B Seele

 

Lasă un răspuns

 
